Činnost
Členové KIP týmu jsou školeni v naslouchání, reakci i naplnění potřeb lidí, kteří prožívají nějakou krizovou událost, jako je např. požár, autohavárie, nehody, úmrtí při sportu, pracovní úrazy, ale i záplavy, bouřky, tornáda apod. Prostřednictvím rozhovoru pomohou lidem zorientovat se v těžké situaci, rozpoznat aktuální potřeby, poskytnou potřebné informace, zprostředkují případné další kontakty a podpoří v dalších krocích.
Co Vám můžeme nabídnout?
- rozhovor a pomoc při řešení vzniklé situace,
- podporu při zvládání důsledků mimořádné události,
- praktickou pomoc, poradenství nebo jeho zprostředkování,
- zprostředkování dalších kontaktů.
Vzdělávání
Dobrovolníci KIP týmů jsou připravováni podle akreditovaného programu „KIP týmy pro mimořádné události“.
Příprava členů KIP týmů se věnuje těmto tématům:
- Já a mimořádná událost
- Komunikace a mimořádná událost
- Komunita a mimořádná událost
- Tým a mimořádná událost